Szybki wybór

  • DZIENNIK ELEKTRONICZNY
    • Instrukcja logowania
    • Nowy Vulcan
  • PLAN
  • ZASTĘPSTWA
  • REKRUTACJA

MENU GŁÓWNE

  • START
  • KONTAKT
  • EGZAMIN ZAWODOWY
  • MATURA
  • GALERIA
  • HISTORIA
  • RODO
  • BIP
  • FAQ

KIERUNKI KSZTAŁCENIA

  • MECHANIK LOTNICZY
  • ELEKTRYK
  • AUTOMATYK
  • LOGISTYK
  • MECHANIK

DOKUMENTY SZKOLNE

  • ORGANIZACJA PRACY SZKOŁY
  • STATUT
  • DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
  • OCENIANIE WEWNĄTRZSZKOLNE
  • WZORY DOKUMENTÓW

PROJEKTY

  • CZAS NA ZAWODOWCÓW
  • MODERNIZACJA KSZTACENIA ZAWODOWEGO
  • ERASMUS +

KONKURS NA LOGO

Instytut Inżynierii Mechanicznej Uniwersytetu Zielonogórskiego wraz z Aeroklubem Ziemi Lubuskiej w ramach promocji nowego kierunku studiów o profilu praktycznym „Inżynieria Lotnicza" serdecznie zaprasza  uczniów do udziału w konkursie na „Logo nowego odlotowego kierunku studiów Inżynierii lotniczej w Instytucie Inżynierii Mechanicznej Uniwersytetu Zielonogórskiego". Regulamin konkursu wraz z niezbędnymi dokumentami znajduje się na  stronie internetowej www.iim.uz.zgora.pl/konkurs.

Przewidziane nagrody:

 • I miejsce - 400 zł oraz lot samolotem na terenie AZL;

 • 2 x wyrożnienia - po 200 zł oraz loty szybowcem na terenie AZL;

JUBILEUSZOWY KONKURS ORTOGRAFICZNY Z OKAZJI 60-LECIA ZST

Tegoroczny konkurs ortograficzny przebiegał nieco inaczej niż w latach ubiegłych, gdyż składał się z dwóch etapów. Tym razem uczestnicy musieli pokonać rywali z klasowego zespołu, żeby startować w szkolnym konkursie. W wyniku wstępnych eliminacji  do „Jubileuszowego Konkursu” przystąpili zwycięzcy z poszczególnych klas  I – IV.  Sala 311 stała się w tym dniu miejscem zmagań o Mistrza Ortografii roku szkolnego 20222/2023! Do rywalizacji przystąpiło 34 uczniów – każdą klasę reprezentował dwuosobowy zespół. Nie było łatwo – dyktando o tematyce dotyczącej ciekawostek z Polski i innych krajów Unii Europejskiej - zawierało wiele pułapek ortograficznych i wymagało znajomości rzadkich i osobliwych słów.

Zwycięzcy otrzymali pamiątkowe dyplomy oraz nagrody, które wręczyła Pani wicedyrektor Roma Rypson-Goluda, pogratulowała i życzyła wytrwałości w poznawaniu meandrów trudnej sztuki ortografii. W kategorii I „Dyktando”:  I miejsce Agata Grześ 1 LC, II miejsce Alicja Chlebuś IV LAG, III miejsce Oliwia Broniarczyk  z 4 ELG.

W kategorii II Test językowy pod hasłem "Jak to powiedzieć?":  I miejsce Jerzy Graczyk i Oliwia Lipińska z 2 ML i drugie miejsce ex aequo: Konrad Wołyniec i Kacper Leszko z 4ELP oraz Kacper Kulczyk i Maciej Pasierski z 3LA.

Dziękujemy za udział wszystkim uczestnikom konkursu i zapraszamy już do kolejnej edycji w nowym roku szkolnym!

 

Organizatorzy: Ewa Michalak i Ines Fronczyk-Zelisko

Z WZYTĄ U NASZYCH MAŁYCH ULUBIEŃCÓW

Uczniowie z klasy IV LAP wraz z opiekunem SK PCK zorganizowali zbiórkę potrzebnych rzeczy dla zwierzaków z zielonogórskiego schroniska.

Potrzebne były ciepłe kołdry, koce, ręczniki, materace (przez nas już nieużywane, ale w dobrym stanie), karma, której zawsze jest za mało.

Młodzież przekazała zebrane rzeczy, za co, mamy nadzieję, będą nam wdzięczne zwierzaki.

Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy włączyli się do akcji.

Opiekun SK PCK

Więcej artykułów…

  1. KOMIKS O MIKOŁAJU KOPERNIKU
  2. KONKURS PIP
  3. PROJEKT

Strona 295 z 400

  • start
  • poprz.
  • 290
  • 291
  • 292
  • 293
  • 294
  • 295
  • 296
  • 297
  • 298
  • 299
  • nast.
  • koniec

DLA UCZNIÓW

  • RZECZNIK UCZNIA
  • SAMORZĄD UCZNIÓW
  • DYŻUR NAUCZYCIELSKI
  • PODRĘCZNIKI
  • PRAKTYKI ZAWODOWE
  • EGZAMINY POPRAWKOWE
  • UBEZPIECZENIE
  • DNI WOLNE
  • KOŁA ZAINTERESOWAŃ
  • KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO

POMOC I WSPARCIE

  • PEDAGOG SZKOLNY
  • PSYCHOLOG SZKOLNY
  • POMOC PSYCHOLOGICZNO -PEDAGOGICZNA
  • POMOC MATERIALNA
  • POMOCNIK RODZICA
  • POMOCNIK UCZNIA
  • ANKIETY

DLA RODZICÓW

  • SPOTKANIA Z RODZICAMI
  • RADA RODZICÓW
  • WYCHOWAWCY KLAS

PARTNERZY

Idź do strony
Powered by Joomla!. Joomla Templates - Joomla-Monster.com | Distributed by SiteGround Web Hosting Valid XHTML and CSS

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...